maanantai 18. heinäkuuta 2011

Traktorilla taivaaseen



Valkoinen traktori on kuin enkelin siipi. Ainakin sen tehtävänä on kantaa minut Lappeenrannasta Kalajoelle, jossa sen tehtävänä on sitten osallistua tsasounan rakennustöihin. En minä sillä aio rahaa kerätä, mutta hirsiä vedellään jos perille pääsen.

David Brown, vm. ’61 kulkee kuulemani mukaan 25 - 30 kilometriä tunnissa, joten kyllä siinä aikaa menee. Menisi varmaan tupakkiakin, jos polttaisin. Vaan enpä polta, joten voin käyttää tsasounan rakentamiseen jonkun euron omaakin rahaa. En minä taivaspaikka yritä ostaa, tuskinpa saan sitä, vaikka jyrryytän traktorilla Lappeenrannasta Kalajoelle. Ja niinhän minä aion tehdä. Taivaspaikka tullee aikanaan, jos Jumala suo, ajoinpa minä traktorilla vaikka helvetin porteille.

Ihan yksinkertaisesti tämän tapahtuman tarkoitus tuoda traktori, joka sattuu olemaan Lappeenrannassa, Kalajoelle. Tämä on halvin tapa, niin olen laskenut.

Reittini kulkee Lappeenrannasta Mikkelin kautta Jyväskylään ja sieltä Ähtärin, Kannukseen, Himangalle ja Kalajoelle. Luoja paratkoon, voit tietää milloin missäkin olen, mutta jos lähden Lappeenrannasta 28.7.2011 kello 8.30, niin Jyväskylässä olisin samana päivänä joskus kello 18 aikoihin. Ehkä vasta seuraavana päivänä jatkaisin matkaa, jos silloinkaan. Pitäisiköhän Kalajoelle saapuminen ajoittaa sunnuntai-iltaan?

Niin, rahaa en tällä matalla kerää, mutta jos joku haluaa rukoushuoneen kannatusjäseneksi liittyä, niin maltan kyllä pysähtyä antaakseni jäsenmaksulapun. Ei ole traktorissa vielä peräkärryäkään, joten kyllä sellainenkin kelpaisi. Kyllä kai Taavetti sen Kalajoelle vetäisi.

Jos jotakuta kiinnostaa matkani, ja haluaa tietää missä milloinkin menen, niin saa soittaa: 044-5152601.

Siunausta!

www.kalajoenrukoush.nettisivu.org

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti